Fashion bunny

Ik ken een fashion bunny, mijn bff Ivona, ik zie haar als mijn Chanel 2.55, klassiek, tijdloos en altijd goed.
Waar ik altijd grote bewondering voor heb gehad is dat zij altijd voorloopt als het gaat om stijl en mode. Zij is diegene die mij erop attendeerde (jaren geleden al) dat rode zolen heel belangrijk zijn, dat je geen ballerina’s onder je skinny jeans aantrekt, dat je geen fake designer tassen draagt en dat zonnebrillen heel erg belangrijk zijn, zelfs als de zon NIET schijnt.

En dankzij haar geweldige stijl heb ik zoveel inspiratie opgedaan en mijn eigen look & feel toegepast als het gaat om kleding, accessoires en schoenen. Ik neem haar input daarom ook altijd serieus.

Op mijn blog zul je mijn mening, mijn look & feel over fashion, trends en stijl tegenkomen. Dit kunnen designer items zijn, maar ook genoeg lowbudget items. Want niks is leuker dat mix & match en wat mij betreft hoef je je niet elke dag te overladen met designer items, want let’s be honest doll we komen niet allemaal uit het Kardashian nest.

Yes, we do love her.

Bron: Beeldmateriaal Flickr

One thought on “Fashion bunny

  1. Pingback: Beauty: De beste beauty DIY’s! (part one) | Daily Cup Of BlaBlaBla

Geef een reactie

