Low Carb lifestyle

Als kleuter was ik altijd al volslank, eentje met lekkere rode volle wangen. Niks mis mee, geen overgewicht, gewoon lekker gezond. In mijn puberjaren ging ik richting dik en daarna te dik. Als ex-dikkerd voel ik mij stiekem nog altijd zo.

Pas op mijn 23e had ik er genoeg van. Ik ging braaf op dieet, doordeweeks caloriearm eten en in het weekend eten waar ik zin in had. Dat hielp want in no time was ik 15 kilo afgevallen en kwam er een hele nieuwe ik, nog nooit was ik zo slank geweest.
Ik was happy, one happy skinny bitch.

Na twee zwangerschappen en aardig wat gejojo moest er na mijn tweede zwangerschap echt nog 15 kilo af. Toen kwam mijn reddende engel Angela (bff) met een strak plan. We gingen samen sporten en zij stelde mij het low carb dieet voor met één cheatday.  Na zes maanden zat ik op mijn streefgewicht. Ben Angela enorm dankbaar want zonder haar had ik dit niet kunnen volhouden.

Ben een enorme zoetekauw dus low carb taarten, muffins en cakes bak ik het liefst elke week, want dat dikke meisje in mij schreeuwt nog vaak genoeg om (vr)eten, gotta keep her satisfied.

Op mijn blog zal ik daarom met alle liefde mijn low

Suiker- en glutenvrije muffins.

Suiker- en glutenvrije muffins.

carb recepten met je delen.
Als ik het kan, kan jij het ook, believe me ik ben anti-sport en heb een keukenfobie…

Geef een reactie

