Little pieces of heaven…Macarons

I feel love in my tummy. Bron: Flickr

I feel love in my tummy.
Bron: Flickr

Macarons, I feel the love in my tummy. Drie jaar geleden las ik een artikel over macarons van La Duree en was toen direct verkocht. Wat tekst en beeldmateriaal al wel niet kan doen met een mens.

Ik zou en moest macarons (het liefst alle smaken) proeven. Hier in Nederland waren macarons toen vrijwel onbekend. Tijdens een weekend in London bezochten mijn man en ik Harrod’s, na heel wat rondjes kwamen we beneden terecht, op de food departure, yay! Wist ik veel dat daar La Duree zat, met mijn stomme kop rende ik richting de donuts van Krispy Kreme. Na een paar donuts waren we klaar met Harrod’s en liepen we via La Duree naar de uitgang, tijd voor een flinke wandeling door London. Ik zag ze liggen, ik wou ze kopen, allemaal…stop de tijd, nachtmerrie volgt…

We zaten vol, te vol van de donuts. Met het smoesje ‘morgen komen we terug’ heb ik de macarons van La Duree laten liggen.

Onze wandeling werd trouwens marathon lopen naar The Hummingbird Bakery voor wat cupcakes daarover een volgende keer meer.

Twee jaar geleden werd ik verrast door mijn zusje die zelf macarons had gemaakt en door het nieuws dat V&D ook macarons verkocht. In twee jaar tijd hebben we kilo’s weg gegeten.

Manlief heeft mij laatst verrast met een doosje macarons van La Duree. And sorry to say it La Duree, de macarons van de V&D zijn lekkerder.

Geef een reactie

