Beauty low budget tip

Effex Volume Powder

Elke vrouw kan wel wat volume in het haar gebruiken. De één wat meer dan de ander. Wie droomt er nu niet van natuurlijk haar met volume als in ‘Pam je haar danst’?

Nu ben ik zelf gezegend met veel en dik haar, alleen zat het zo plat op mijn hoofd de laatste tijd, het hing er maar bij zeg maar. Ik was er niet blij mee. Met plat haar leg je het accent toch anders, zo kan bijvoorbeeld je neus toch opeens wel groot lijken. Tijd voor wat volume dus.

Wat totally werkt bij mij is Effex Maximum Volume Powder van het Kruidvat huismerk. Wow, superspul en waarom ben ik dit niet eerder tegen gekomen?!? Je schud een beetje poeder in de handpalm, wrijft je handen tegen elkaar totdat de poeder is opgelost en brengt het aan op droog haar, en dan vooral bij de haaraanzet. Ik kreeg het gevoel dat ik de wereld weer aankon.

Voor iedereen die nog meer volume wilt of kan gebruiken, heeft fashion bunny Ivona nog een tip: spuit voor het slapen gaan wat droogshampoo in je haar. ‘ s Ochtends kam je je haar as usual en doe je er vervolgens wat volume poeder erin et voilà mega volume.

Kruidvat 10 gram €2,99

Geef een reactie

