Celebstuff: Gwen Stefani

Gwen Harper's Bazaar gwen stefani Gwen Vogue cover Gwen

Er is een celeb die ik echt te gek vind. Een vrouw met geweldig haar. En haar haarkleur is te WOW, to die for. Een kleur wat ik helaas, spijtig genoeg, nooit zou kunnen hebben, I can’t pull that of, no way. Gwen Stefani, ik zal altijd jaloers zijn op jouw haarkleur.

Ze is een vrouw die niet mee gaat met de Hollywood flow, deze chick doet het zelf, dit zie en voel je als haar ziet. Ze is geen copycat en zeker niet één die meegaat met elke trend omdat het moet als celeb, want zij is dé trendsetter van de afgelopen 20 jaar.

Tijdens interviews laat zij zien dat ze nog steeds the girl next door is, zegt dat ze heel hard moet werken om slank te blijven (thank god I’m not the only one) en dat de stap naar haar solocarrière heel eng was. Ze is eerlijk over het moederschap, haar grootste uitdaging ooit, ook hier I totally feel you. Kijk, dit is voor mij categorie -I totally get you- vergeleken met – “na 72 dagen “huwelijk” wil ik scheiden, Kimmie K”-.
Gwendolina is een scandal-free member of the glitter & glam.

Ik weet het zeker, ik plaats haar in mijn categorie: Audrey Hepburn, tijdloos mooi.

En als ik iets niet durf, zing ik elke keer weer:
What you waiting for? Take a chance you stupid ho!

Thanks Gwen, exactly the words I need.

Geef een reactie

