Health: Shake & Boost met tarwegras

Na een sugarrush zaterdagavond, dat bestond uit series, films, de bank, M&M’s, Ben & Jerry’s en nog wat meer waar ik me voor schaam. Verlang ik nu naar gezond voedsel.

Mijn dag begint met een eiwitshake met tarwegras. Deze eiwitshake stimuleert de stofwisseling en vetverbranding. Het is gezond, voedzaam bevat weinig calorieën en koolhydraten.
Tarwegras bevat mineralen, vitamines en het is vezelrijk. Kortom een super shot.

De shake meng ik met water en twee theelepels tarwegras.
Een halve liter gezondheid. Proost!

20140223-104341.jpg

Geef een reactie

