Oh la la: Luxery at Designer-Vintage

Carrie Bradshaw

Call me crazy, maar een goed stuk kaviaar leer van Chanel is een investering, ze zijn behoorlijk waardevast mits je een klassieker hebt. Oke, ze voeden je spaarrekening niet met rente, noem het eerder een plundering, maar what the heck, je leeft maar één keer.

Ik schreef eerder over mijn liefde voor Chanel, en ja die gaat ver. Want ik moest voor mijn 30e een Chanel tas hebben, bedoel je moet toch een uitdaging in het leven hebben. Mission accomplished. Next step de Chanel 2.55 voor mijn 35e. Ja deze is wat moeilijker, maar we gaan ervoor.

Dankzij designer-vintage.com is er een iets meer toegankelijk designer heaven voor mij open gegaan. Ze noemen zichzelf: “The leading luxury marketplace to buy and sell authentic designer pieces”.  Designer-vintage.com is net één grote kledingkast, nee correctie, it’s heaven,  gecategoriseerd op soort, geboortedatum, conditie, kleur, prijs en maat. NEE niet net als Marktplaats, executeer die gedachte.

Je kunt designer pieces kopen maar ook verkopen. ‘Eco-chic business’ zoals zij het noemen. Natuurlijk is er een ‘Approval Team’ die een controle uitvoert of items authentiek zijn, na de controle komt een advertentie online.

En mocht je vragen of klachten hebben, het team van Designer-Vintage is klantvriendelijk en denken met je mee. Zo heb ik ooit geweldige tips gekregen hoe je een stoffen tas veilig kunt schoonmaken.

Designer-Vintage is een CAPS LOCK HEAVEN, zoals Carrie Bradshaw ooit zei: “Swear on Chanel”. Dolls, I swear on Chanel, they’re great.

 CCute2.55Scarf

www.designer-vintage.com

Geef een reactie

