Beauty: Essence nagellak low budget tip

Essence

Een kleurtje op je nagels geeft vaak net dat extra power aan je look. Juist net een ander kleurtje dan je look op je nagels, dat steekt lekker af.

Per seizoen zijn er weer nieuwe trends en alle merken van goedkoop tot duur gaan mee. Het aanbod is enorm  van trendgevoelige lakjes tot glow in the dark topcoat. Van glitterlakjes en nailart tot super matte lakjes. Je kunt het zo gek niet verzinnen. Persoonlijk nooit een fan geweest van gekke creaties op mijn nagels zoals hele familieportretten op één nagel.

In mijn koelkast, top shelf, ja de eieren moesten echt een verdieping naar beneden verhuizen staat inmiddels een aardige collectie van het merk Essence. Voor een fijn prijsje €1,79 per stuk heb je kwalitatief goed nagellak. Het borsteltje lakt perfect, slechts twee keer aanbrengen en ik doe er drie volle dagen mee. Wel moet ik toegeven, I’m guilty, ik heb acrylnagels het lakje hecht zich hier beter aan dan aan een natuurlijke nagel.

Persoonlijk favoriet is het gave roze kleurtje met de naam ‘free hugs’ nummer 106.

Essence is te koop bij Kruidvat

Geef een reactie

