TAG: 50 facts about me!

50 facts

In de blogwereld is de tag ’50 facts’ happening. Veel bloggers hebben het lijstje met 50 feiten over zichzelf gepubliceerd, met het feiten die nog vrij onbekend zijn voor anderen. Leuk, zo leer je iemand beter kennen.
Hieronder mijn lijst.

Enjoy!

    1. Ik agressief word van automobilisten die knuffels en andere “leuke” (NOT!!) objecten op de hoedenplank of dashboard hebben staan.
    2. Dat mijn man, mijn eerste, enige en de laatste liefde van mijn leven is.
    3. Hoe ouder ik word hoe meer ik het waardeer dat ik zussen (including sister in LAW) heb.
    4. Ik nog steeds niet kan geloven dat van alle mensen IK moeder ben van twee little monsters.
    5. Ik van schoonmaken met chloor houd. Mijn killer in huis!
    6.  Ik luizenmoeder ben bij mijn dochter op school.
    7.  Ik nog steeds droom dat ik ooit het Eurovisie Songfestival ga winnen met een provocerend politiek lied.
    8. Dat ik licht neurotisch ben als het op schoonmaken aankomt. En eigenlijk stiekem nog meer neurotikjes heb.
    9. Ik een hekel heb aan opdringerige honden en eigenlijks niks heb met honden.
    10. Als vreemden social talk met mij beginnen ik eigenlijk al afhaak bij de eerste groet.
    11. Dierbaren mij Neşo noemen
    12. Ik vliegen haat omdat alles zo lang duurt, inpakken, naar het vliegveld, inchecken, controles, controles, controles, vliegen, vliegen, vliegen, en dan helemaal kapot ‘genieten’ van je vakantie.
    13. Dat ik nog steeds roekeloos kan rijden en enorm kan genieten van snelle auto’s.
    14. Ik met gemak en vooral met heel veel liefde een pot Ben & Jerry’s op eet.
    15. Ik moeite heb met vloeiend spreken en vloeiend een punt maken met goede argumenten. In mijn hoofd klinkt het altijd goed.
    16. Mijn vakanties in Istanbul met mijn schoonzusje A L T I J D te goed zijn.
    17. Dat ik vaak de slappe lach krijg van mijn oudste zus en dat ik dan niet meer kan praten en er veel tranen bij komen kijken.
    18. Ik eigenlijk Skyradio haat maar thuis tijdens schone lakendag altijd op heb staan en hoop op A-HA met ‘Take on me’.
    19. Ik altijd versteld sta hoe gek ik met mijn kinderen kan doen.
    20. Dat ik geloof dat mijn man en ik ‘made for each other’ zijn.
    21. Ik vroeger truien had waarop Tupac Shakur stond afgebeeld. West side bitches.
    22. Dat ik Khaleesi (Game of Thrones) wil zijn en ook draken heb die zo trouw zijn.Khaleesi
    23.  Mijn opa mij altijd honingdropjes gaf en het in het Turks Ari boku (bijenpoep) noemde.
    24. Ik een denkbeeldige megawapen op mijn rug heb klaar staan en alleen gebruik als mensen onnodig crap uitspreken over mijn familie, gezin of over mij.
    25. Ik hooguit vijf glazen alcohol per jaar drink.
    26. Sporten eigenlijk niet mijn ding is.
    27. Ik niet tegen drukte kan in grote winkels (Ikea, Albert Heijn, Intratuin).
    28. Ik bezoekjes aan de Ikea, supermarkt en Intratuin deeply hate.
    29. Ik een sun addict ben. Alleen niet in Nederland, hier schijnt ie toch anders.
    30. Dat ik samen met Lau heel hard kan lachen om bizarre kindernamen en dat we die ook naar elkaar berichten. Heavenly- Sterre, Queen Chanelly, Rolex en ga zo maar door.
    31. Ik de combi boter, pindakaas en hagelslag op een boterham to die for vind.
    32. Respect heb voor mijn ouders en dit elke dag groeiende is.
    33. Dat ik geloof dat mijn peuterzoon de skills heeft  om een hele goede dj te worden.
    34. Ik blij ben dat mijn schoonzusje advocaat is want dan roep ik makkelijker: I will sue you!!!
    35. Ik nog nooit ‘Boer zoekt vrouw’ heb gekeken en dit ook nooit ga doen.
    36. Ik soms oppervlakkig kan doen en stiekem ook meen.
    37. Ik bang ben dat ik ooit op een dag alle vriendinnetjes van mijn zoon de grond in boor omdat geen enkele vrouw op de wereld goed genoeg voor hem zal zijn, behalve zijn moeder natuurlijk.
      Mommy
  1.  Ik vroeger dacht beroemd te worden…
  2. Ik me zowel in Turkije als in Nederland de buitenlander voel. En dat beetje Turks wat ik spreek met een Nederlands accent is. Ja Wilders jij je zin.
  3. Ik een paniek aanval krijg als batterijpercentage van de iPad en iPhone onder de 50% komt.
  4. Ik in dit huis maar vijf minuten kan genieten van geen vuile was.
  5. Toen mijn nicht C en ik 16 waren eigenlijk overgewicht hadden en op 65+ gym zaten en elke keer weer kapot gingen van het lachen. En vooral hoe gelukkig we toen waren size XL en nu trippen als XS aan de strakke kant zit.
  6. Ik heel gek ben op herhaling. Herhaling van mijn favo: liedjes, films en series. Herhaling, herhaling, herhaling…
  7. Ik zeker weet dat mijn dochter een powervrouw gaat worden.
  8. Ik mijn dochter niet normaal kan uitleggen wat maandverband is als er een maandverband commercial  voorbij komt.
  9. Ik altijd op zoek ben naar mijn gespleten haarpunten en deze eraf trek.
  10. Ik mijn denkbeeldige wapen er bij pak en schiet als ik zie dat er een man zonder kinderen in de speeltuin staat of op een andere openbare plek waar veel kinderen zijn. Pedo alert.
  11. Ik nog steeds niet weet of de combinatie vis en zuivel oke is.
  12. Ik vroeger het koosnaampje  zeytin göz (olijf oog) had.
  13. Pro high heels ben, altijd, waar dan ook…maar stiekem adem kan halen als ik flats aan heb.

En we mijn zusje A ‘vakantiepapa’ noemen, zusje C altijd wijs hebben gemaakt dat ze te vondeling  is gelegd door haar Chineze ouders, ik Senseo koffie niet lekker vind, dat mensen mijn naam altijd verkeerd uitspreken, dat ik mijn schoonzusje op Khloe Kardashian lijkt maar een nog sterkere persoonlijkheid heeft, dat mijn schoonmoeder in de politiek zit (we stemmen SP), ik heel gelukkig ben dat ik niet meer in Ede werk maar wel mijn collega’s van toen heel erg mis, dat ik bij Brazil altijd aan een mr. Brazil viespeuk moet denken, dat ik zwervers in Nederland niet meer zielig vind relativeren noem ik dat, dat de klokkenluider van de Notre Dame een totale andere betekenis heeft gekregen dankzij mijn nicht, dat mijn nichtje Lorin mij tante heeft gemaakt en zij altijd speciaal zal zijn, dat Loran mijn Lord is en dat ik van bloggen gelukkig word…

Dolls, dit was leuk.

Oh ja de laatste:  ik eigenlijk elke blogpost wil afsluiten met:

You know you love me. XOXO, Gossip Girl

3 thoughts on “TAG: 50 facts about me!

  1. Pingback: Plog: Mijn week in pictures | Daily Cup Of BlaBlaBla

  2. Pingback: Daily Cup of Bla Bla Bla » Plog: Mijn week in pictures

Geef een reactie

