Let’s get political!

131206_honderd_procent_sociaal

Bron: SP

Maatschappelijk betrokken, ben jij dat? Ik niet echt. There I said it. Pfieuw. That’s a release.

Betekent niet dat ik een zelfingenomen arrogante egoïstische bitch ben. Integendeel. Probeer er altijd voor mijn directe omgeving te zijn. Gezin, familie en vrienden, I care. Maar iets doen voor de maatschappij, uhm, not really…
Meegaan op excursie als begeleider met de kleuterklas vind ik behoorlijk maatschappelijk en luizenmoeder zijn op maandag na elke vakantie en eens per jaar poetsen in de kleuterklas… That’s it.

pinocchio1

19 maart is het weer zover, time to vote. De afgelopen jaren heb ik heb links gestemd, behoorlijk rechts gestemd en niet gestemd. Was er eigenlijk klaar mee. Het was voor mij niet meer de P van politiek maar de P van Pinokkio. Rutte, Wilders en kiss ass Samson en Wouter Bos hebben een hoop verpest.

“I don’t believe in the Republican party or the Democratic party. I just believe in parties.”.

Samantha Jones

Totdat mijn schoonmoeder besloot de politiek in te gaan. Zij heeft mij laten zien dat ik mijn stem kan geven aan een partij die wel maatschappelijk betrokken is. So there you go, SP, you have my vote. Als er één iemand is die er keihard voor gaat, maatschappelijk betrokken is en geeft om de samenleving dan is het mijn schoonmoeder wel.

Woonachtig in Arnhem en ga jij 19-03 stemmen? Lijst 2 nummer 12.

Geef een reactie

