It’s okay if it’s Chokay!

20140312-174341.jpg

Wie verlangt er niet elke dag naar chocolade? Don’t deny it. We need it like a junkie.

Mijn zoektocht naar een eerlijk product die de smaak van cacao weet te waarderen, geen toegevoegde suikers bevat en waar ik dus zonder schuldgevoel van kan eten is afgelopen. Dolls, we have a winner, trommelgeroffel…. And the winner is Chokay!

Bij Chokay gaat het om de smaak, de pure beleving. Niet voor niets zeggen zij: “For the love of people, planet & chocolate”.

Chokay verkoopt chocolade gezoet met Stevia, een natuurlijke zoetstof en is er geen suiker aan toegevoegd. Hurray!

Het assortiment is aardig, de bio almonds met een vleugje kaneel zijn mijn favoriet. Het is misschien even wennen, want je proeft een puur product in plaats van toegevoegde suikers die we normaal gesproken proeven bij een reep uit de supermarkt. Het past heel goed in mijn koolhydraat arm levensstijl, yay for me!!

Los van het feit dat Chokay heel lekker en eerlijk is vind ik de mensen achter dit geweldig product respectvol omgaan met iedereen. Van de geboorte van de cacaoplant tot aan de happy customer die het op eet, Chokay is erg lief voor iedereen. Chokay is UTZ gecertificeerd.

Assortiment: Milk bio Peanut Rocks, Dark bio Cranberries & Milk bio Almonds.

20140312-174001.jpg20140312-173949.jpg20140312-173936.jpg

www.chokay.com

Chokay is o.a. online te koop bij dieetwebshop

Geef een reactie

