Fallen Princesses Unhappily ever after

Dina Goldstein

Jasmine – Dina Goldstein

De meeste klassiekers van Disney ken ik uit mijn hoofd. Als kind keek ik er graag naar. Ook nu, na 20 jaar kijk ik graag mee met dochterlief. Inmiddels oud en wijs genoeg om te beseffen dat die droomprinsen van Disney fake zijn, ‘happily ever after’ niet vaak voorkomt in de realiteit en dat life sometimes a real bitch is.

De Canadese fotograaf Dina Goldstein die geweldige rauwe foto’s maakt heeft de serie ‘Fallen Princesses’ gemaakt. De Disney prinsessen in de keiharde rauwe realiteit. Sneeuwwitje als wanhopige moeder, Rapunzel zonder haar aan een chemokuur, Jasmine (mijn favoriet) in the Middle-East war zone.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bron: dinagoldstein.com

Geef een reactie

