Plog: Mijn week in pictures

Plog

Mijn eerste Plog is een feit, niet mijn boeiendste week geweest but still it’s Picalicious.

Zondag
So we start, lazy Sunday morning it is. In m’n Hello Kitty ochtendjas die ik ooit op de kinderafdeling van H&M heb gekocht begint de dag.

.Hello lazy sunday  Messy hair, I don’t care. 

Low carb     Ontbijt low carb brood met amandelpasta is lekker!

Bubble Na een week oefenen kan dochterlief bellen blazen, not very ladylike maar wel trots!

Elke zondag ga ik naar mijn ouders, met lekker weer gaan we het bos in, mits ik er op tijd ben. Tijd en ik blijft een battle. Moeders kookt, kinderen leven zich uit en ik ben gewoon lui.

Maandag
Drukste dag van de week. Zit op maandag veel in de auto en autorijden doe ik altijd met muziek. Van huis naar de pre-peuterspeelzaal van zoonlief, door naar kantoor, terug naar huis, kind ophalen, huis, zwemles, schoonmoeder, eten en weer naar huis. Vandaag geen high heels maar boots, te druk voor high heels.

Shakira Shakira Latin & Belly dance

Boots Boots

Blond mok En natuurlijk heel veel koffie…

Dinsdag
Dinsdag is de stay-at-home mom dag. Bij het opruimen en schoonmaken natuurlijk wat muziek. Gelukkig houdt de kleine prins hier ook van, muziek boeit hem meer dan de Teletubbies. Ochtendgymnastiek op de trampoline, verplicht door de kleine prins, hoort erbij.
Music    My Lorde, dat haar, wow!                          

   Jump Lekker jumpen.

Troon Ipi op de troon van zoonlief.

Netflix ’s Avonds: Guilty pleasure real addict die hard fan van Netflix.

Gossip Girl Some catching up to do, nooit gekeken toen de serie nog liep en daarom houd ik van Netflix.

Woensdag
PerfumeZoals elke dag begint de dag with my precious.

Vote Even stemmen, moet als je schoonmoeder in de politiek zit.

Shoulder I like this shoulder detail.

Rituals & KoffieElke dag ook veel koffie en de handscrub van Rituals, een aanrader!

On my wayOn my way voor een APK’tje.

Face    Voeten APK’tje bij Tamara dan he…

Donderdag
Vandaag ga ik niet naar kantoor maar ga ik mee als begeleider en chauffeur naar een excursie met de kleuterklas van mijn dochter. Ja ja, ik ga filosoferen over de beelden die in de beeldentuin staan naar aanleiding van een verhaal over:

Zwaan zoekt Voorbereiden met het nodige lesmateriaal.

Filosofie Ik heb weinig met musea, beelden en kunst, maar dit was geweldig met de kinderen.

Het was vandaag lekker warm weer, ja dan gaat de bbq aan. Resultaat, de bekende spiesjes, rijst op z’n Turks, Turks brood en salata (salade).

Pilav Pilav, rijst op z’n Turks

Vlees & Brood Turks brood en de bekende spiesjes die enorm populair zijn.

Salata Salata

Eindresultaat En dan natuurlijk het eindresultaat.

Vrijdag
Daar is ie weer, de grote poetsdag in mijn casa. Schone lakens, poets poets poets en bergen was weg werken…Met natuurlijk niet mijn favo radiozender maar zoals ik al eerder schreef  is Sky radio wel lekker fout.
Radio SkyRadio

Strijken     Dyson

Master bedroom     Little Princess   Little Prince
                                            De drie bedden voorzien van schone lakens, helse klus.

Blond Via Greetz een verjaardagskaart opgestuurd, was net als vorig jaar weer een dag te laat natuurlijk.

Hello KittyVandaag veel regen gehad dus binnen gebleven met al het grote speelgoed erbij.

Wordfeud Call me crazy ben nog steeds een Wordfeud addict samen met mijn zus.

Zaterdag
Kleien     Cupcake  Taartje
                                                      Kleien met de kids, cupcakes en taartjes.

Shitweer Het weer op zaterdag is klote. On my way naar mijn oma.

Little me Bij mijn oma kon ik mezelf taggen: little me!

Fissa Tijd voor een fissa, geen alcohol voor mij maar een lekker glaasje prik nu het toch weekend is.

Zondag

Geen lazy Sunday deze zondag. Dochterlief en ik ga meedoen aan een hardloop wedstrijd ‘Rondje Nederland’ ja ja, 1 hele kilometer rennen! Leuk idee waar sport en educatie samen gaan.

Koffie shot   Rugnummer prinses  Run Runnn

Turkse pleur Weer koffie vergeten te bestellen dus over naar Turkse koffie.

I call it a week!

One thought on “Plog: Mijn week in pictures

Geef een reactie

