Personal: De WTF en OMG momenten

OMG & WTF

Iedereen heeft ‘Grrrrrr’, ‘WTF?!’en ‘OMG?!’momenten, momenten dat je flink baalt. Nu mogen wij in dit land eigenlijk helemaal niet klagen en hebben wij te maken met luxe problemen. Maar toch doen we het, en ik doe gewoon mee.

Hieronder mijn ‘WTF?!’ en ‘OMG?!’ momenten van de afgelopen maand.

#1 Vintage Apple
Mijn firstborn, MacBook, geboren in 2007 functioneert niet meer naar behoren. Op naar de iCenter.

Apple nerd: “Mevrouw uw MacBook is vintage”.
Ik:” Honey, you don’t call my high end very expensive Maccie vintage, it’s like taking a bullet”. “Een designer bag vintage noemen, oke, niet mijn Mac”!
Apple nerd: “Mevrouw u zou wel extra geheugen kunnen toevoegen zodat je een upgrade kunt doen”.
Ik: “Dan kan ik er weer wat jaartjes mee vooruit”?
Apple nerd: “Uhm, eerder een jaartje”.
Ik: ”Oke, tijd voor een nieuwe MacBook dus, bel jij mijn man asap en breng je jouw advies nog een keer uit”?

#2 Bugaboo, macarons en bubbelsBugaboo
Dat ik verdorie niet naar de Bugaboo (de ride voor kleintjes en hippe momma’s) 1 year anniversary op 27 maart kan gaan. Verdorie een uitnodiging gekregen waarin staat dat het gevierd wordt met ballonnen, cupcakes, bubbels en macarons for heavens sake!! Bye bye invitation en kans op een nieuwe ride voor de kleine prins…

 

#3 Klimmen en childproofing
Dat zoonlief sinds kort uit zijn ledikant kan klimmen. My lord alles opnieuw “childproofing” want jongens zijn toch echt anders dan meisjes, met mijn dochter nooit ergens last van gehad. Kunnen we gewoon niet door deze fase heen zonder alle aanpassingen?

#4 Postcode
Oke, dit speelt elke maand en al een paar jaar lang. Ik ben lid van de Postcodeloterij, want ik bedacht mij toen ik lid werd dat ik alle kansen mee had zitten. Elke zondagavond zag ik Gaston van de Postcodeloterij very old people gelukkig maken met een hele hoop geld. For heavens sake, zij zijn hier nog maar even kies een postcodegebied uit waar men het nodig heeft! Maar dat terzijde, ik woon in een fossielenbuurt, wij delen dezelfde postcode, dus Postcodeloterij pick us!!!

#5 Candy Crush
Dat mijn Candy Crush addiction niet weg ebt.
Candy

#6 Boek
Dat dit boek al een maand door de woonkamer heen zweeft en ik nog steeds geen tijd heb om er in te beginnen. The Wolf

#7 Kunstwerkjes
Dat ik verdorie echt een keer voorzichtig moet zijn met dit soort kwetsbare maar mooie werkjes van mijn dochter.

Schildpad

#8 Kindermarketing
Dat ik heb toegegeven aan kindermarketing, zucht, en dan ook nog eens aan Studio 100. Boodschappen met kinderen en ik is sowieso geen juiste combinatie.
Kindermarketing

 

 

 

 

 

#9 Dat ik op dit kraslot nog één €50.000 mis.

Kraslot

Valt eigenlijk nog best mee. Ben voor de rest een heel gelukkig mens. Mag niet klagen.

Geef een reactie

