Plog: Mijn week in pics!

ImageWat een kickstart van de lente. Het lekkere weer kwam mij heel goed uit aangezien ik verplicht op slippers moest lopen. De meest verschrikkelijke slippers ever, of toch de trend van aankomend zomer?! Scroll and see…

De reden waarom ik alleen op slippers kon lopen is omdat ik natuurlijk weer de laatste tree van de trap moest missen en gevallen ben. Mijn teen stond scheef, of het ernstig gekneusd of gebroken is weet ik niet. Het enige wat ik weet is dat de huisarts er niet naar wilt kijken omdat ze er niks aan kan doen. Zelf spalken, rust houden (alsof dat lukt met kinderen) en bij veel pijn paracetamol.

Ouch

Wat nog meer stylefashionpijn deed waren deze slippers.

Trend?

Dus moest alle focus naar het gezicht zodat ik de slippers kon verdoezelen.

Moi

Uiteraard het beeld van de slippers gedeeld met zusjes, één zusje koppelde terug dat ik toch zeker trendy bezig was.

Algemeen Dagblad Algemeen Dagblad 

 Wat jij? Gaan deze slippers het worden? Een musthave voor de zomer? Ze lopen in ieder geval heerlijk.

Mijn week bestond gelukkig niet alleen uit pijn en moeilijk lopen. Is dit geen superleukorigineeltegek cadeautje? Mijn koffie-infuus moet plaatsmaken voor deze blogmok. Thanks Lau!

Blogmok    blogmok 2   blogmok 3

En voor de avonduren heb ik deze Blond Amsterdam XL mok van  mijn zusje gekregen, uiteraard gaat hier thee in.

Blond Amsterdam

Natuurlijk laat ik mij door de slippers niet tegenhouden om naar buiten te gaan dus liep ik woensdagmiddag tussen de dieren op de kinderboerderij.

Kinderboerderij

Na vijf dagen kon ik gelukkig weer schoenen aan, uiteraard plat want mijn teen is nog niet de ‘oude’. Dus op zoek naar de meest platte en zachte schoenen die ik heb.

Tadaaa
D&G flat shoe

Genoeg over tenen en platte schoenen. Na het lezen van de blogpost van Alexandra Roskam over Nivea vs Creme de La Mer besloot ik voor Nivea te gaan. Sinds een week smeer ik ouderwetse Nivea op mijn gezicht. Ik dacht what the hell, ik ga ervoor. Momenteel zijn alle grote Nederlandse beautybloggers bezig met de 28 day challenge van Nivea, ik niet, nee ik ga gewoon terug de tijd in met Nivea, nu hoop ik dat mijn gezicht er normaal op reageert.

Nivea

Afgelopen week kwam ik erachter dat de koelkastdeur undercover is gegaan. Alle losse tekeningen, papiertjes, bonnetjes in huis gaan er direct op. Heb altijd een tekort aan magneten in huis. Heb maar besloten om er niks aan te doen, behalve meer magneten te kopen.

koelkast

En omdat de koelkastdeur vol zit heeft deze poster een ander plekje in huis gekregen. Ik werd verplicht het op te hangen door mijn zusje in het kader ‘is leuk voor de kinderen’. Een baby papegaai met z’n (volgens ons) papa papegaai.

Bird

Ook dit kan niet op de koelkastdeur, dus plaatsen deze gewoon hier in de vaas.

Knutsel

En hangen we dit visje aan de spiegel. Kan ondertussen entreegeld vragen, het is net een museum hier.

knutsel vis

Samen met de beste tekstschrijver die ik ken hebben we ons ingeschreven voor het blog-event van Sanoma en Villa Arena. Allebei ingeloot and off to Amsterdam for some bloggin! Afgelopen zaterdag hebben we een hele leuke en vooral interessante dag gehad. Klik hier voor het verslag van Blog Today. Ik zal in een aparte blogpost meer over dit blog-event vertellen. Erg spannend allemaal. Hier liep ik uiteraard niet in slippers.

image (9)

In actie @VillaArena.

Tekstenwereld & moi  Tekstenwereld  & moi

Tweet Beeld: Tweet Tekstenwereld

Deze zaadjes vond ik, na 1,5 jaar zoek, in huis terug. Aangezien het nu toch de tijd is om alles in grond te stoppen, gingen de kids met tante A aan de slag met zaaien. Of in dit geval gooi ze gewoon overal heen en we zien vanzelf wel wat er tevoorschijn komt, wat maakt het uit, als de kinderen nu maar plezier hebben, toch Alev?

Hema zaadjes

Lente in de tuin, love it!

Boom tuin             Boompje

Ballen in de tuin Geen bloemen maar wel kleurrijk.

 

That’s all folks.

 

Volg jij mij al op Instagram  & Twitter ?

Geef een reactie

