Style: Strategische broeken

BroekenOok gezegend met geweldige lange en slanke benen? Nee ik ook niet. Eerder worstenbenen, lekker kort. Probleemzone dus. Tijd voor een strategie. Want ik heb er schoon genoeg van, in sommige broeken lijken mijn benen à la Doutzen Kroes lang en in een ander model krijg ik het gevoel dat ik eruit zie als Danny de Vito.

Met een lengte van 1.67 moet ik oppassen want ik lijk al snel kort en fatsig (zo heb ik het idee). Heb ondertussen alle modellen broeken in mijn kast liggen. Skinny, bootcut, straigt regular, flared, harem en sinds vorige week ook een boyfriend jeans thanks to my fashion bunny Ivona. Van H&M tot een Victoria Beckham broek van MET jeans tot aan jawel ladies & gentlemen een markt broek. In alle soorten en kleuren. In een bootcut met high heels voel ik mij Doutzen, een skinny met flats komt de Danny de Vito in mij naar voren. Een skinny model met high heels gaat een stuk beter maar toch voel ik mij niet helemaal comfortabel hierin. En als je je niet comfortabel voelt in kleding dan straal je niet. Maar een skinny broek brengt zoveel voordelen met zich mee, je kunt er eigenlijk elk model schoen onder aantrekken, hoog of laag, spits of juist een bol neusje. Lekker makkelijk dus. Want een bol neusje onder een wijde pijp vind ik helemaal een retard gehalte hebben. En bij een skinny jeans met daaronder een ballerina schoentje krijg ik soms een golfclub been idee, maar ook dit gaat best goed.

En dan denk ik soms, ben ik de enige die hier zo moeilijk over kan doen? Zijn er vrouwen die gewoon standaard, altijd dezelfde model broek kopen? Of die alle modellen hebben en niet moeilijk doen?

Of dan toch maar de Curve ID test van Levi’s doen? Hier moet ik een keer tijd voor vrij maken, zegt ze drie jaar na de lancering van Levi’s Curve ID. Want ondertussen blijf ik maar broeken kopen met de hoop een knaller te scoren en ondertussen haast geen bovenkleding. De balans is er niet meer in mijn kledingkast.

Nu zou ik graag door willen gaan, lees: klagen, over kontzakken op een broek, serieus waarom plaatsen ze die soms zo hoog?? Dit misschien in een ander blogpost.

Een greep (heb mij ingehouden) uit mijn kledingkast en alles wat bij de strijkwas zat, like a lot, niet op de foto:

Greep uit mijn collectie aan broeken

In elk bovenstaand model broek zie ik er echt anders uit.

 

Geef een reactie

