Personal: 10 things I want but can’t have…

10 Things I dream of...

 

1. Mac Candy Yum YumMAC Candy YumYum
Dit was een domper, echt een domper. Ik zag deze prachtige lipstick van MAC online
voorbij komen en het enige wat ik dacht was MUST-GO-TO-MAC-NOWWW!!! Dus dat deed ik. De kleur stond mij echt verschrikkelijk slecht. Zo slecht dat ik er geen foto van heb gemaakt.

2. Gwen Stefani her hair
Gwen Stefani Hair
Ik droom nog steeds over Gwen Stefani´s haarkleur. Als ik het überhaupt zou proberen dan kom ik met mijn warme pigmenten niet eens in de buurt, dan wordt het geel. Als ik het resultaat toch wil bereiken dan zal ik elke dag een fles bleekmiddel erover moet gieten.

 

3. White tattooWhite Tattoo
Nee ik zal nooit een tatoeage zetten op mijn lichaam. Niet mijn
ding. Maar stiekem ben ik wel heel verliefd geworden op tatoeages waar
ze wit inkt voor gebruiken.

4. Bruidsjurk…nog een keertje
Vivienne Westwood SATC
I’m a married woman, bruidsjurk, taart, uitnodigingen en alles wat er bij komt kijken heb ik mogen ervaren. Maar toch zou ik mezelf wel weer een keer in zo een jurk willen hijsen en nee nooit voor een tweede huwelijk gewoon voor de leuk. En dan natuurlijk wel dé jurk van Vivienne Westwood waar Carrie in Sex and the City in straalt.

 

5. Pulling a Victoria BeckhamVictoria B kids
De bewondering die ik voor Victoria heb elke keer weer als ik haar zie lopen op 12 centimeter Louboutin met een kind op haar heup, of eigenlijk geen heup, of eigenlijk heb ik geen idee hoe zij met haar skinny (but beautiful)
lichaam een peuter van 15 kilo draagt .
Dat loopje van haar met kind heb ik zo vaak geprobeerd met minimaal 10 cm eronder en het enige wat ik dacht was H-E-R-N-I-A.

6. Chanel sneakers
Chanel sneakers (2)
Oh la la, Chanel heeft de most stunning sneakers ever! Ik wil ik wil ik wil ik wil, maar even serieus, kan niet…Kan echt niet veel geld uitgeven aan Chanel sneakers, dan zou ik prioriteiten moeten stellen en voor een Chanel portemonnee (die vervolgens geen functie meer heeft) of voor een Chanel ketting van 1,50 meter (gaat goed i.c.m. met hernia).

Louboutin

via Polyvore

7.Louboutins
Van sneakers die ik toch nooit zal kopen (opsturen mag Karl) over naar de high heels van Louboutin. Met deze heels kan ik meer combineren dan sneakers, prijskaartje €445,- ze zijn tijdloos en klassiek, dus altijd goed…klik klak klik klak hoor je dat? Ja ik hoor de rode zool aankomen…

8.Lazy days
Nee geen lazy days voor mij. Ik mis het. Ik mis zo maar een boek lezen, of zo maar een serie kijken op televisie. Misschien over een paar jaar weer.

Lazy days

9. Kameleon Rihanna
Rihanna kan echt werkelijk waar alles hebben, alle soorten kapsels en Rihannakleuren, ook qua stijl met kleding kan ze heel veel kanten op. Ik wil net zoals Rihanna het lef hebben om vaker te switchen van hairdo een keer ‘lekker gek’ doen met kleding. I just can’t pull that off.

 

10. Soms gewoon lekker dom zijn en toch zwemmen in geld
Check pic, do I need to say more?

Instagram Yolanthe
Bron: Instagram Yolanthe

Haar reactie op deze blunder is wel weer om te lachen. Zie Instagram Yolanthe.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

