Home: Rituals Bedmist

Rituals happy mist

De heerlijke typische Rituals geuren zijn niet alleen heerlijk voor het lichaam, ook je interieur kun je een Rituals touch geven. Zo ruikt het in mijn huis en auto tegenwoordig very Rituals.

Twee dagen geleden kocht ik, getipt door mijn sister in LAW, Rituals Happy Mist light bed & body perfume.

Ik gebruik deze mist niet als bodymist maar wel voor mijn bed.

Ik kan echt genieten van schone lakens, het moment dat je in een fris bed stapt is het ultieme genot. Na een paar dagen is het frisse er af en dankzij Rituals geef ik het nog een frisse injectie zodat ik nog even kan weg dromen met de zachte en subtiele geur.

Light bed & body perfume bevat geen alcohol, is veilig voor alle textiel en geschikt voor de gevoelige huid.
50 ml voor €16,50
Resultaat snif snif, relax and sleep tight.
Nighty night

3 thoughts on “Home: Rituals Bedmist

Geef een reactie

