Fashion: Steal the look Kim Kardashian

Inspiratie op doen door celebs te spotten op het internet doen veel vrouwen. Ik ben geen huge fan van Kim Kardashian maar soms, heel soms vind ik haar outfit wel mooi.

Mooi genoeg om te haar outfit goedkoper te zoeken. Ik speurde wat online shops voor je af.

Kim Kardashian steal the look

Steal the look Kim Kardashian

Where to buy
Kardashian Kollection for Lipsy PENCI €50,- via Zalando.nl
Only Rock It fitted Shirt €28,- Nelly.com
Nelly NLY Shoes €47,95 via Nelly.com
Buffalo Sandalen met hoge hak €119,95 via Zalando.nl

 

Oh ja, zus van Gerdo ik vind het heel leuk dat jij mijn blog elke dag leest 😉

One thought on “Fashion: Steal the look Kim Kardashian

  1. Ik heb precies hetzelfde met Kim, soms vind ik haar outfit helemaal niets en soms vind ik ‘m wel leuk! Handig dat je haar outfit in goedkopere items hebt gevonden 🙂

    Like

Geef een reactie

