Plog: Daily Cup of BlaBlaBla goes Salon B

 

Salon B Nesrin & Floor Daily Cup of BlaBlaBla

Even naar de kapper. Even? There’s a sentence I never use. Een uitje noem ik het. Een uitje die helemaal van mij is, even een paar uur zonder kinderen en helemaal ‘me time’.
Een bezoek aan de kapper kost mij vier uur. Niet alleen omdat ik gezegend ben met een volle bos dikke haren maar ook omdat ik natuurlijk zo wijs ben (lees grijze haren heb).

In deze plog neem ik je mee naar Salon B. 09:30 lekker vroeg boeken dacht ik, dan heb ik nog wat aan mijn middag. Floor en ik nemen plaats aan de bar en ik geniet van een cappuccino, social & hairtalk. Mijn laatste afspraak, die eigenlijk weken geleden in de agenda stond, heb ik moeten cancellen dus liep ik inmiddels met grijze haren en een lekkere uitgroei.

Ik vertel Floor dat ik niet blij ben met de combinatie plat haar en mijn voorhoofd. Al snel hadden we het over een pony of geen pony knippen. Wel, niet, wel, niet, wel, niet? Ik twijfelde enorm. Gelukkig kan Floor goed mee denken en stelt een Kate Moss pony voor. Ik kon op dat moment niet de meest actuele hairdo van Kate Moss voor de geest halen. Floor laat mij op het scherm wat afbeeldingen zien. Ja I love it, lets do this Floor!
K. Moss Pony
Lekker veel cappuccino, wat magazines, wifi en social talk. Ja, ik houd ervan. We gaan beginnen met de highlights, even het warme pigment eruit schoppen en een koele (lees no yellow) blonde kleur erin. Subtiel blond, niet te ‘gemaakt’.

Salon B-cappuccino-Daily Cup of BlaBlaBla
Eukey, de before shots, de grijze haren zie je niet heel duidelijk op foto, wat overigens #nofilter is, maar believe me, een grijze mus/dakduif is er niks bij.

Oké, dat was pijnlijk… We gaan snel verder. Tijd om de highlights erin te zetten en even opwarmen onder de kap.

Mr Jones thee

Na veel cappuccino aan de thee. Tijd voor een wasbeurt. Voor wie er nog nooit een wasbeurt bij Salon B heeft gehad, je gaat liggen en kijkt naar een sterrenhemel, nou ja, als je niet in slaapt valt tijdens een heerlijke hoofdmassage.

Daily Cup of BlaBlaBla Sterrenhemel Salon B

Na de eerste wasbeurt werd mijn uitgroei in de verf gezet. Hierna volgt wasbeurt nummer twee. Weer een kop thee en daarna toch maar weer aan de cappuccino.

Tijd om voor een intensieve masker. Àh ik mocht weer onder kap en na deze masker weer een wasbeurt (de teller staat op drie). Foto’s heb ik maar weg gelaten want je ziet niks nieuws.

Hierna beginnen we aan mijn pony!

Fashion Bunny Ivona kwam ook even langs. Kritisch, scherp en altijd goed. Ze heeft mij ooit Dora genoemd omdat ik soortig van hetzelfde kapsel had als Dora. Dit laat ik dus niet nog een keer gebeuren. Ivona was heel content. Yay!

Caro Emerald Floor is op de hoogte van de laatste trends en weet wat bij je gezicht past. Ze luistert, geeft eerlijk haar mening en is een echte vakvrouw. Ik heb mogen genieten van drie wasbeurten met massage, een intensieve masker en ben zeer vriendelijk geholpen, ik kan weer stralen met mijn manen.

Tadaaahh het resultaat…

Daily Cup of BlaBlaBla Caro, nee Floor en ik

Ivona zag het, Floor heeft een klassieke schoonheid net Caro Emerald!

Bye ByeDaily Cup of BlaBlaBla The End

Kijk voor meer informatie over Salon B en of er een Salon B bij jou in de buurt is op www.salonb.nl en check hier het profiel van Salon B Floor!

 

Achter de schermen

Met mijn drie keer gewassen, relaxte hoofdhuid en heerlijk ruikend haar ren ik door naar school om mijn dochter op te halen. Meteen krijg ik de vraag of F bij ons mag spelen, ik beantwoord haar vraag met dat het helaas niet gaat. Mijn dochter reageert vervolgens met “ik vind mijn  moeder met pony gemeen”.
It’s like a slap in my face…

 

4 thoughts on “Plog: Daily Cup of BlaBlaBla goes Salon B

Geef een reactie

