Personal: TMI TAG Too Much Information

TMI Tag Daily Cup of BlaBlaBla Als een vrouw van 31 – that’s me – vriendenboekjes van kleuters invult en dat best leuk vindt dan zijn dit soort TAGS natuurlijk geweldig. Mijn dochter komt regelmatig met zo een vriendenboekje thuis. Natuurlijk ben ik voorbereid. Stickers, stiften, viltfiguurtjes en haar foto (200x klein formaat op fotopapier) zet ik klaar. Inmiddels kan ik zonder haar iets te vragen alles invullen. Ja als een professioneel mommy weet je hoe je efficiënt met je tijd moet omgaan. Het zijn andere vragen als back in the days, I’m an eighties /early ninethies kid. Vragen als wat is je e-mail (?!!) en wat is je favoriete website(?!?). Tja, daar moest ik even aan wennen. Eerder heb ik op mijn blog ‘The 50 facts about me’ tag gepost. 50 feiten over mij, naar keuze. De TMI tag zijn 50 vragen die net dat beetje too much information geven. Leuk, beetje kinderachtig, maar wel lachwekkend. What the heck, hier komt ie:

Wat draag je?
Een harembroek met top.

Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja

Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nooit

Hoe lang ben je?
Te kort, 1.67.

Hoeveel weeg je?
Have we met?

Heb je tattoo’s?
Nope.Heb jij ooit een Ferrari met bumper stickers gezien?

Heb je piercings?
Nope. Wederom Ferrari opmerking.

OTP?
Wtf? Dit moet ik Google’len.

Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Blair & Chuck van Gossip Girl.

Wat is je favoriete serie?
Game of Thrones, Gossip Girl, The Sopranos, Lost & Sex and the City.

Wat is je favoriete
band?
No Doubt

Wat mis je?
Niks

Wat is je favoriete liedje?
Yine mi çiçek – Sezen Aksu

Hoe oud ben je?
31

Wat is je sterrenbeeld?
Ram, ik ben een echte Ram.

Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Loyaliteit en levenslust. Lucky me cause I find him.

Wat is je favoriete quote?
“Have more than you show, speak less than you know” – William Shakespeare

Wat is je favoriete acteur?
Robert de Niro

Wat is je kleur?
Turkooise

Harde muziek of zachte muziek?
Harde muziek, maar dan alleen in de auto.

Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Nergens, I just deal with it.

Hoe lang douche je?
Te lang. Ik denk ongeveer 15 minuten.

Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Douchen  niet meegerekend 15 minuten max, ik heb kinderen.

Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
De laatste keer was toen ik 12 jaar was met mijn oudste zus.

Wat is een turn-on?
Dit gooi ik niet online.

Wat vind je een afknapper?
Gele tanden.

Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb de reden nog niet gevonden.

Heb je angsten?
Dat mijn gezin iets overkomt.

Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik heb laatst zo hard gelachen om Pins (Pinterest) die mijn zus en Ivona mij sturen dat het lachen overging in huilen.

Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Net voordat ik aan deze blogpost begon.

Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ik heb geen YouTube kanaal. Misschien moet ik een kanaal beginnen na al deze vragen hierover.

Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Nijntje – Opa & Oma Pluis –

Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Gossip Girl

Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn man en zusje en een app gesprek met mijn oudste zus.

Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
We zijn zussen.

Wat is je favoriete eten?
Kip en sushi.

Waar wil je nog graag naar toe?
New York

De laatste plaats waar je was?
Als in het buitenland? Istanbul.

Heb je een crush?
Al 13 jaar.

Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Ayip, ayip, eerder vanavond.

Wanneer was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Niet, ik laat mijzelf niet meer zo gek maken.

Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet, definitely zoet!

Welke instrumenten speel je?
Geen.

Wat is je favoriete sieraad?
Mijn twee ringen, die moet ik elke dag om hebben.

Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Moeder zijn, that counts right?!

Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Pirlanta van Nil.

Wat is je favoriete openingszin?
Ik gebruik geen openingszinnen for that use.

Heb je die openingzin wel eens gebruikt?
Nee

Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
I´m a mom, we don´t chill.

Wie geef je de tag door?
Aan iedereen!!

3 thoughts on “Personal: TMI TAG Too Much Information

Geef een reactie

