Winactie you will Like

20140519-230200-82920339.jpg
Ik heb, al zeg ik het zelf, een leuke winactie voor jullie.
Yes dolls, tijd voor wat likes, shares, hashtags en volgers. Let’s be honest daar draait het tegenwoordig toch om bij alle winacties.

Het pakketje bestaat uit:
SURPRISE
Ik garandeer jullie dat het pakketje goed gevuld is met in ieder geval beautyproducten (persoonlijke favorieten onder andere) en ik heel wat postzegels zal moeten plakken om het op te sturen. Dit belooft wat.

Wat moet je doen?
Like & deel mijn Facebook pagina www.facebook.com/dailycupblablabla . That’s it!

Mail hierna jouw gegevens (naam & e-mail) naar dailycupofblablabla@gmail.com
Voor de echte strijders: je kunt mij natuurlijk ook gaan volgen, liken, retweeten en ga zo maar door op Instagram, Twitter @DailyBlaBlaBla & Bloglovin Daily Cup of BlaBlaBla!

Deze actie is geldig tot en met zondag 1 juni 2014.
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd, wel zal ik de winnaar en het pakketje op mijn blog bekend maken.

Me like nu jij nog! Good luck y’all.

20140519-225935-82775367.jpg

2 thoughts on “Winactie you will Like

  1. Pingback: Winactie Like & Share it’s as simple as that! | Daily Cup Of BlaBlaBla

  2. Pingback: Daily Cup of Bla Bla Bla » Winactie Like & Share it’s as simple as that!

Geef een reactie

