Personal: I’m back! Blog Today & Villa Arena

Woonfabriek

Op 13 april jl. postte ik mijn inzending voor het Villa Arena & Blog Today blog-event. En óf ik kans wou maken op masterclasses gegeven door pro-bloggers en blog-werk voor Villa Arena.

Helaas want kort daarna ontving ik een mail dat ik niet bij de laatste tien zat, daar ging mijn ticket ‘up in smoke’ om woonblogger van Villa Arena te worden. Bye Bye it was…

via weheartit

via weheartit

But hello again, helaas, very sad, er is een uitvaller en van al die bloggers die meededen ben ik next in line. Toch een hele eer en ik heb er ontzettend zin in. Vrijdag heel vroeg mijn bed uit en de auto in richting Sanoma voor de masterclass. Oehhhh Sanoma, daar waar magazines als Grazia, Linda en Beau Monde worden geboren…. *droomt weg*…
De komende weken houd ik jullie op de hoogte.

Lees hier mijn inzending voor Villa Arena.
Lees hier  het Villa Arena blog-event storify van Blog Today.
I’ll keep u posted.

6 thoughts on “Personal: I’m back! Blog Today & Villa Arena

  1. Pingback: Plog: Daily Cup of BlaBlaBla van wasje ophangen naar masterclass | Daily Cup Of BlaBlaBla

  2. Pingback: Daily Cup of Bla Bla Bla » Plog: Daily Cup of BlaBlaBla van wasje ophangen naar masterclass

Geef een reactie

