Plog: Daily Cup of BlaBlaBla van wasje ophangen naar masterclass

Van wasjes ophangen tot aan een masterclass. Weer tijd voor een Daily Cup of BlaBlaBla plog. Het was geweldige week blog-wise, achter de schermen veel geleerd en een waslijst aan werkzaamheden opgebouwd. Hopelijk zien jullie dit snel terug op mijn blog. Ik heb genoten van het weer, druk geweest met van alles, laat naar bed gegaan. Kortom mijn wallen hangen ergens op mijn knieën.

 

Maandag

Bank | Daily Cup of BlaBlaBlaBank te koop! Anyone? Staat zo in de weg…

Salon B Nesrin & Floor Konings | Daily Cup of BlaBlaBla

En oh wat was ik blij dat Salon B Nederland mijn post op Facebook had geplaatst.

Mavi Jeans J'ADORE Istanbul shirt | Daily Cup of BlaBlaBla

Heel blij met mijn cadeau van manlief een Mavi Jeans shirt ‘J’adore Istanbul’. 

Ergoline| Daily Cup of BlaBlaBla

Let op Rachel Hazes ALERT. Ja soms cheat ik en ga ik, op z’n Rachel Hazes gezegd: ff snel een bankkie pakken, met het lekkere weer in het vooruitzicht en geen tijd om bij te kleuren op het terras moest dit toch even gebeuren. Ik noem het efficiënt en effectief met tijd om gaan. 

Dinsdag
Bring it on sun | Daily Cup of BlaBlaBla
Bring it on, sun! Happy in my garden.

Wasje | Daily Cup of BlaBlaBla

Tuesday = Stay at Home Mom day. Laundry day, every stay-at-home- mom’s dream.

Sneaky cat | Daily Cup of BlaBlaBla

Sneaky Cat, de bovenverdieping is een ‘no-go area’ voor de kat. Toch krijgt ze het elke keer weer voor elkaar. Sneaky.

Woensdag

Koffie |Daily Cup of BlaBlaBla

Koffie as always, kan geen plog plaatsen zonder een koffie pic.

Goodies winactie | Daily Cup of BlaBlaBla
Winactie FB Like & Share. Sneak Peak van wat goodies die er onder andere in zitten.

Sokken Adidas | Daily Cup of BlaBlaBla
Deze zijn toch te lief, sportsokjes van Adidas met initialen van mijn prinsje.

Donderdag

Carwash |Daily Cup of BlaBlaBla

Carwash disco neon light. Ja ik vind dit heel leuk.

Outfit | Daily Cup of BlaBlaBla
Simple, clean & floral detail outfit

Vrijdag

Eerder deze week ontving ik een mail dat ik back in the game zit, het #villaarenablog event. Je leest het hier. Dus vrijdag 06:00 op, 07:30 de auto in op weg naar Sanoma voor een masterclass gegeven door Yvestown en Beeld Steil, twee pro-bloggers.

Yvestown kookboek | Daily Cup of BlaBlaBla

Wat is Yvestown een geweldige blogger, ze heeft haar eigen kookboek en ze is zo grappig. Een kijkje op haar site is een must, linkje voor het gemak Yvestown.

Yvestown theedoek | Daily Cup of BlaBlaBla

Cadeautje! Een Yvestown theedoek.

Masterclass BeeldSteil | Daily Cup of BlaBlaBla

Masterclass van Beeld Steil. Fotografie, tips & trucs. Canon? Can Who? Tijd voor een speed cursus fotografie. 

Floral rok | Daily Cup of BlaBlaBla

Vrijdagmiddag even de nagels verversen bij Nagels enzo. Ik moest deze midi rok ook even op de foto zetten, mijn favoriet!
Thanks to Jamies, beauty editor Beau Monde & blogger! Foto credit Yaleeza 😉

Naar huis rijden | Daily Cup of BlaBlaBla

En eindelijk na een lange dag terug rijden naar huis, ik woon echt in het groen & I love it.

 

 

One thought on “Plog: Daily Cup of BlaBlaBla van wasje ophangen naar masterclass

Geef een reactie

