Het Contrast bij Goossens Villa Arena

Ik vond het contrast bij Goossens wonen & slapen in Villa Arena woonmall. Niet alleen het contrast in de winkel van Goossens, de verschillende stijlen, meubelstukken, inrichtingen maar ook het contrast in mijzelf. Ik ging van geen ervaring met een professioneel camera naar een obsessie, mijn oog bleef door de lens kijken en foto’s maken.

Het contrast. Voor elke inrichting, smaak, wel of geen interieuraddict en stijl, bij Goossens heb je kwaliteit en service.

Mijn eerste ervaring met de lens.

Goossens Daily Cup of BlaBlaBla

 

Goossens Daily Cup of BlaBlaBla

 

Goossens Zwart Kleur Lamp

 

Er is alleen maar jijzelf en je camera. De beperkingen in je fotografie zitten in jezelf, want wat je ziet is wat je bent – Ernst Haas, Amerikaans fotograaf (1921-1986)

Goossens Daily Print & Goud Daily Cup of BlaBlaBla

Fotografie leert je om te kijken- Berenice Abbott, Amerikaans fotograaf (1898-1991)

Goossens Stier en Neushoorn Daily Cup of BlaBlaBla

IMG_7129

Goossens Groen Daily Cup of BlaBlaBla

Goossens Bank Daily Cup of BlaBlaBla

 

Goossens Oosten Daily Cup of BlaBlaBla

 

Goossens kleurrijk kussens Daily Cup of BlaBlaBla

Goossens Boomstam Daily Cup of BlaBlaBla

 

Goossens exterieur Daily Cup of BlaBlaBla

Alle foto’s zijn genomen tijdens mijn bezoek aan Villa Arena woonmall te Amsterdam. Meer informatie over de openingstijden, woonspeciaalzaken, parkeermogelijkheden en meer vind je op www.villaarena.nl.

Achter de schermen
Helaas heb ik geen totaalbeeld van de winkel kunnen nemen, mijn geheugenkaart zat vol. Je snapt dat dit niet nog een keer gaat gebeuren.

Helaas geen portretfoto in de reeks. Als vervanger een leuke selfie.

Canon Nesrin  Daily Cup of BlaBlaBla

Deze blogpost heb ik geschreven voor het Villa Arena & BlogToday blog-event. Zoals een blogger betaamt, heb ik dit puur en helder geschreven zonder invloed van buitenaf.

Volg dit blog-event via Twitter #villaarenablog.
Storify  door Blogtoday.
En mijn eerste post lees je hier.

2 thoughts on “Het Contrast bij Goossens Villa Arena

  1. Pingback: Tweede masterclass Villa ArenA Blog-Event | BlogTodayBlogToday

Geef een reactie

