Personal: Een brief voor mijn autodief

Auto

Beste autodief,

Vannacht ben je druk geweest. Je hebt vast goed om je heen gekeken en gecheckt of iedereen wel sliep. Zonder een spoor achter te laten besloot jij een auto van een ander te pakken. Mijn auto.

Wat dacht jij toen je de auto zag staan? Als ik deze auto neem dan krijg ik twee kinderstoelen als cadeau erbij? Altijd handig toch. Want eerlijk die stoeltjes zijn duur! En een auto van nog geen half jaar oud trouwens ook.

Minpuntje, heel vervelend want de auto heeft geen ingebouwde navigatiesysteem, bummer. Gelukkig heb jij met deze vangst wel een TomTom erbij. Pfieuw. Misschien heb je deze meteen nodig als je richting Oost Europa rijdt, of als binnen Nederland blijft en gaat joyriden. Stembegeleiding is altijd fijn.

Aangezien het vandaag afwisselend weer is en het nu regent wil ik je erop wijzen dat er nog een roze prinsessenparaplu van mijn dochter in de auto ligt. Voel je vrij deze te gebruiken. Zo nu en dan schijnt de zon, doe lekker mijn zonnebril op joh. Over het weer gesproken, als je het koud hebt dan kun je de stuurverwarming en stoelverwarming met de knopjes rechts van je aanzetten.

Je trof de auto met een kwart tank aan, ja sorry deze mommy was gisteren te druk met de kinderen en had geen tijd om te tanken. Maar de twee stoeltjes, TomTom en paraplu maken een hoop goed. En dan heb ik het niet eens over de rest van spullen die in de auto liggen!

Mocht je na het tanken even willen relaxen dan kun je achterin een boekje lezen. Het is een beginnend lezen boekje 6+, mijn dochter was er alweer klaar mee. Maar ik heb het vermoeden dat jij hier moeite mee zult hebben, los van het feit dat je een megavangst binnen hebt geharkt vannacht denk ik, nee correctie, WEET ik, dat jij een heel zielig, klein, triest hoopje mens bent.

Daarom sluit ik deze brief af en zal het niet over de rest van spullen hebben. Je hebt vast alles al gevonden.

Drive safe, knal vooral niet tegen een boom aan.

Laters.

3 thoughts on “Personal: Een brief voor mijn autodief

  1. Pingback: Plog: Daily Cup of BlaBlaBla in pics | Daily Cup Of BlaBlaBla

Geef een reactie

