Plog: Daily Cup of BlaBlaBla in pics

Plog Daily Cup of BlaBlaBlaDe eerste week van juni stond in het teken van niks. Er staat nooit iets centraal in mijn week. Alles komt en gaat en ik doe gewoon mee. Let’s have a look.

Zaterdag

Haren 2 Daily Cup of BlaBlaBla
Haren Daily Cup of BlaBlaBla

Hallo wil er iemand een foto van mijn haar maken? Niemand? Dan gooi ik zelf mijn arm uit de kom. Ik was benieuwd hoe mijn haar er van achteren uit ziet. Ik sta er van te kijken hoe snel mijn haar groeit en love the colour, al zeg ik het zelf.

Juffrouw Tok Daily Cup of BlaBlaBla

Yummie I love their chicken! Ik kom hier graag.

Parkeergarage Daily Cup of BlaBlaBla

Zondagochtend moest ik op en neer naar Düsseldorf Airport because the Queen had een ochtendvlucht en ik moest haar ophalen. Oriëntatie wise ben ik echt een sukkel, daarom maak ik altijd foto’s waar ik heb geparkeerd. Zo raak je nooit je auto kwijt 🙂 Tenzij ie gestolen wordt natuurlijk, daar vanaf het kopje ‘donderdag’ meer over 😦

Tempeh Daily Cup of BlaBlaBla

Zondag een heel gezellig familie BBQ gehad. Heel veel vlees en als sidedish Tempeh, oehhh zo lekker. Recept van mijn schoonmoeder.

Maandag

Ontbijt Daily Cup of BlaBlaBla
Na een vreetfestijn in het weekend beginnen we maandag gezond. Low carb brood met vleeswaar.

Lunch Daily Cup of BlaBlaBla
Low Carb lunch ei & tomaat.
Kiekeboe Lord Ernie

Ernie Daily Cup of BlaBlaBla

Rozen Kelim Daily Cup of BlaBlaBla

Ik baal als een stekker maar mijn nieuwe bank en mijn rozen kelim gaan niet samen. Op zoek naar een ander plekje in het huis voor deze magic carpet.

Dinsdag

Cola Light momentje Daily Cup of BlaBlaBla

Hij loopt en werkt de hele week al op het dak zonder een valhelm op, best eng. Overigens niet bepaald een Cola Light commercial moment, throw back on that shirt.

Gieter Daily Cup of BlaBlaBla

Vandaag de thuisblijfmama. Lekker in de tuin zitten en spelen met de prins.

magnolia Daily Cup of BlaBlaBla

Een Magnolia knop!? Laatbloeier.

Appels Daily Cup of BlaBlaBla

Yeah, de eerste appels van dit appelboompje!

Woensdag

Olijf, Ei & Citroen Masker Daily Cup of BlaBlaBla

Tijd voor een homemade diy haarmasker. In het haar ziet het er nogal onsmakelijk uit. Het receptje vind je hier.

Olijf, ei & citroen masker

Sam is the man Daily Cup of BlaBlaBla

Mijn zoon van bijna 2 is helemaal gek op Brandweerman Sam. Sam is the man.

Donderdag

Voertuigen Daily Cup of BlaBlaBla

Donderdagochtend kwamen we erachter dat mijn auto is gestolen. Heel bizar om je auto niet aan te treffen. Je leest het hier. Gelukkig zitten we niet zonder voertuigen, zie foto. Heel wat geregel het was een zure ochtend.

Outfit Daily Cup of BlaBlaBla

Today’s outfit

BlaBlaBla Daily Cup of BlaBlaBla

Dé ketting. Trademark. Op weg naar de laatste masterclass voor het Villa Arena blog-event.

Villa Arena Daily Cup of BlaBlaBla

Hello again.

Masterclass Daily Cup of BlaBlaBla

Vosgesparis, een heel bekend interieurblogger en social media Queen Kirsten Jassies ( twitter & Instagram) hebben geweldig veel gesproken en gedeeld over bloggen, branding en social media. So much to do, online wereld blijft bizar.

And a big wow voor Negin Mirsalehi. Binnen jaar is zij van zero bekendheid gegroeid naar een hele bekende blogger met meer een miljoen volgers op Instagram. Kirsten is productmanager bij Blog Today en fashionblogger Negin is daar een ‘influencer’.

Sweets from my Sweety

Na een lange zure maar ook een leuke dag kom ik ’s avonds laat thuis en ligt er een cadeautje voor mij klaar. Mister M. heeft macarons en mini cupcakes (van chocolade) voor mij gekocht. And that’s why I love him!

Vrijdag

Outfit Friday Daily Cup of BlaBlaBla

Friday Outfit

Look Friday Daily Cup of BlaBlaBla

Politie Daily Cup of BlaBlaBla

Vrijdagochtend ging ik naar het politiebureau om aangifte te doen.

Paspoort Daily Cup of BlaBlaBla

Typ, typ, typ, tik, tik, tik aangifte. Mijn paspoort ligt op tafel en dit gesprekje volgt:
Agent: ‘ Mevrouw heeft u een geldig verblijfsvergunning?’
Ik: * voor het eerst in 31 jaar vraagt iemand TERWIJL MIJN PASPOORT VOOR HAAR LIGT of ik een verblijfsvergunning heb*. *Dikgedrukt, geboorteplaats een stad IN NEDERLAND.*

Ik antwoord uiterst vriendelijk dat ik geen verblijfsvergunning heb en ook geen nodig heb. De politieagente heeft het zelf ook door en zegt verontschuldigend dat het “systeem er naar vraagt”. Huh? Dus het systeem vraagt aan iedereen die aangifte doet (ook de Renate’s, Martijn’s en Gerrit-Jan’s van deze wereld?) of ze een verblijfsvergunning hebben?

Rage Daily Cup of BlaBlaBla

De rage onder kinderen. Tante KahKah was er heel druk mee.

Kidsrage Daily Cup of BlaBlaBla

Oeh I kinda like.

Frietjes Vrijdag

Wij sluiten af met Frietjes Vrijdag.

Geef een reactie

