Fashion: Dé 10 outfits die mijn hart hebben gestolen..

Oscar de la Renta

Come to momma. Deze outfits, stuk voor stuk, zijn kleine hartendiefjes. Ik weet nog heel goed waar ik was toen ik ze voor het eerst zag. Ik zie mezelf erin lopen en droom erover. Ooit op een dag zullen ze in mijn kast hangen.

De hartendiefjes

1. Carrie in Oscar de la Renta
Carrie Oscar de la RentaBron: Little miss Bush

2. Carrie in de Dior gazette jurk

Carrie Dior Gazette dressBron: Urbandai

3. Rihanna in Chanel

Rihanna Chanel Fall 14Bron: Tom and Lorenzo

4. J.Crew 2012 collection

J.Crew 2012

5. The Look: Leather& Lace

Leather & LaceBron: Anunarose

 6. Oscar de la Renta (clearly I love his designs) Pink Skirt

pink oscar de la renta skirtBron: La dolce vita blog

7. The Look Camera, red lips & black leather

Look, Camera, Red Lips, BlackBron

8. Tutu & Louboutins

Tutu & LouboutinsBron

9. Anne H. in Chanel The devil wears Prada

Anne H. The devil wears Prada                                                                                                                             Bron:  FabSugar

10. The look van Sylvie, White tanktop, jeans skirt en Minnetonka’s.

sylvie Minnetonka, wit tanktopBron: Textilia

 

Eigenlijk is de lijst langer. Of course it is, I’ll post those baby’s soon.

And also:

Woman tshirt whiteI know this one will fit perfect…

One thought on “Fashion: Dé 10 outfits die mijn hart hebben gestolen..

Geef een reactie

