Daily Cup of Hahaha: Have a laugh | I’m dying…

Teachers be like

Mijn zus en ik communiceren de hele dag door op allerlei manieren. Via FaceTime, Telegram, iMessage, e-mail, de vaste lijn, sturen elkaar audio-berichten (via de telefoon) en sturen elkaar Pins van Pinterest.
En die Pins zijn sick. Als je éénmaal begint ga je non-stop door. Sinds kort communiceren Ivona en ik óók via Pinterest. Niet alleen humor maar ook fashion en style Pins. De humor die wij delen is vaak te laag voor woorden maar it cracks me up. Het lachen slaat vaak genoeg door naar huilen. Hier een greepje van de verstuurde Pins.

Klik op de afbeelding voor de bron, bij sommige afbeeldingen heb ik de bron niet kunnen achterhalen.

Tattoo fail Jezus

Titanic

Cat's are forever

cake time

don't care anymore

Carrie & Aidan

funny-growing-up-preschool

lashes long

cat gun

car hit
Leonardo

 

Geef een reactie

