Plog: Daily Cup of weekly pictures

Header plog Daily Cup of BlaBlaBla

Plogtime! Mijn week in pictures, van mijn leven in de steigers tot ‘I can hear clearly now!’, van I’m more Chanel than coq au vin tot momma bike.
Kijk je mee?

Maandag
Margriet RokOeh een mooie witte rok van tule gespot! In Vogue magazine… Nee in de Margriet! Of all magazines spot ik dit in de Margriet. Normaal gesproken lees of blader ik nooit door de Margriet
WK schemaWK schema hangt! Nee niet Mister M. maar ik heb dit opgehangen.

Dinsdag
Koffie & Boyfriend jeans
Outfit of the day black tanktop & boyfriend jeans. En natuurlijk daily cup of coffee!

Close upHello
Turkooise kralenDe o zo mooie (totally still in love) turquoise kralen hangers voor mijn gordijnen. Zelfgemaakt door mijn schoonmoeder. Ik hou van de kleur turquoise voor in huis!
Turkooise kralen Daily Cup of BlaBlaBla
Woensdag
Blog off tshirt daily cup of blablablaCool!
OordruppelsWoensdag was ik praktisch doof (eigenlijk al twee dagen toen) aan mijn linkeroor, stiekem vond ik dit best relaxed want het was zo rustig…En als iets mij niet aanstond zei ik: “Sorry ik hoor je niet!” Op advies van de huisarts eerst even druppelen en dan langs komen.
Rode Fietsen Daily Cup of BlaBlaBlaLekker fietsen! Rood, oma’s lievelingskleur, je raadt nu wel wie er achter deze rode fietsen zit 😉
HavermoutNa een hele dag buiten fietsen en spelen met de kinderen had ik zoooo geen zin om te koken. Ik at havermout met amandelmelk, dit vind ik zo lekker!

Donderdag
Outfit of the day Daily Cup of BlaBlaBla
Outfit of the day. That’s a lot of tule for such a short girl like me.
Momma bike Daily Cup of BlaBlaBlaPrimeurtje! Auto gestolen? Dan ga je fietsen op je Momma bike. Yep, ik ging op de fiets naar de huisarts. Ik fiets echt nooit.
Oeh oeh oeh spannend Daily Cup of BlaBlaBlaOeh oeh oeh spannend!!!
Daar gaan we dan Daily Cup of BlaBlaBla-ah! ah! ah!-
Nee hoor, ik keek moeilijk maar uiteindelijk viel het echt heel erg mee.
I can hear cleary now Daily Cup of BlaBlaBlaI can hear cleary again! Oortjes erin en fietsen.
UitzichtUitzicht midget pony’s die je niet ziet op de foto.

Vrijdag
MasterMouse ring Daily Cup of BlaBlaBla
Dit meestermuisje waakt over mijn ringen. Heel handig voor iemand die wel eens haar ringen kwijt raakt. Gekregen voor kerst van mijn schoonmoeder.
LunchSlechte maar lekkere lunch
Steigers voor het huisMet een beetje pech kijk ik de komende 2 tot 3 weken tegen steigers aan. Voor het huis…
SteigersEN achter het huis…Ik haat dit soort projecten, weg privacy…
Pizza CalzonePizza calzone. Ehm niet zo low carb…en oeps weer geen zin om te koken…
For Mister M:
Keukenprinses not!

Ai ai aiAi ai ai. Maar gelukkig 5-1 gewonnen.

That’s all y’all. De aankomende week ga ik mijn best weer doen! Ik zal proberen om minder foto’s met mijn iPhone te maken en meer met de ‘echte’ camera.

 

 

One thought on “Plog: Daily Cup of weekly pictures

Geef een reactie

