Personal: Material Girl FAIL

20140621-164552-60352031.jpg

De afgelopen twee weken was het één grote #FAIL als het om spullen ging in mijn leven. Niet alleen werd mijn auto gestolen, de andere auto besloot niet te starten, de laptop besloot over te gaan op dubbel beeld en ook de babyphone gaf het op.

Ja, frustratie.

Helaas geen foto’s die ik kan uploaden om een plog te maken. Via een iPad of iPhone hele posts tikken is ook niet echt relaxed.

Gelukkig blijft het bij materiaal. Luxe secundaire, oké niet secundair maar tertiaire levensbehoeften. Liefde & gezondheid staat boven alles. De auto start weer. Na het wegslepen door de ANWB stond de auto slechts twee dagen bij de dealer. Toen we de auto konden ophalen zagen we een andere auto, nee correctie, een meesterstuk van slechts €150.000 staan. W O W. Geen kilometerteller, andere tellers en fratsen wat je normaal bij een auto ziet. Nee dit pareltje had slechts twee displays boven het stuur. Daar gaat mijn Material Girl hartje wel sneller van kloppen. Hartattack achtige beat.

20140621-213038-77438621.jpg
Beeld: Forbes.com
Maar de babyphone doet het ook weer. De laptop die moet maar even wachten.

Ondertussen is mijn batterij aardig op. In de laatste weken voor de zomervakantie komt alles heel snel voorbij en ben ik genoodzaakt mijn tijd heel efficiënt en effectief in te delen. Zo heb ik het ‘ouder bedank’ lied op de school van mijn dochter gemist. Ja jammer, ik had die kleine monsters die ik een jaar lang heb gecontroleerd op luizen, waar ik chauffeur voor heb gespeeld (meerdere keren) en de verplichte nummertjes als de kerstmarkt en verschillende optredens heb bijgewoond niet willen missen…Helaas.

20140621-220159-79319781.jpg

Wel ben ik bij de jaarlijkse schoonmaak op school van mijn dochter (want schoonmaken doe ik nog niet genoeg toch), ben ik op een zaterdag bij het 50 jarige jubileum van de school en moet ik de komende twee weken min of meer als een alleenstaande moeder er door heen. Ja joh, moet lukken! Niet zeuren en door gaan. Alles voor mijn kinderen, alles voor mijn gezin!

Ook een trend van de afgelopen dagen is bijtanken. Samen om 20:00 met je kinderen in slaap vallen om vervolgens 01:00 klaar wakker te zijn. Helaas krimpen mijn wallen niet hier door.

Wat maakt het allemaal uit zo lang ik dit kan doen…

20140621-163805-59885397.jpg

Niets aan het handje Nes!

Geef een reactie

