Plog: Daily Cup of weekly pictures

 

20140624-000234-154447.jpg

Plogtime! Mijn eigen laptop doet het nog steeds niet. Ik hoopte op een wonder eigenlijk, dat ze zichzelf namelijk zou genezen, maar helaas. Gelukkig een laptop te leen en ready voor mijn plog.

De tweede week van juni was ik veel met de kindjes. Dus ehm ja het is een soort mommyplog geworden…Bereid je voor…

Zaterdag
Taart Brandweerman Sam Daily Cup of BlaBlaBla

Happy birthday my little adorable prince! Twee jaar. Ik hoopte eigenlijk op een selfmade Oreo taart maar helaas a certain someone kon helaas niet. Voor de kleine man een brandweerman Sam taart!
Blue Boy Balloon Slingers

Zondag
Babadag Daily Cup of BlaBlaBla
Vaderdag. Een DIY 😉 van mijn prinses voor haar vader.

Oergezond Daily Cup of BlaBlaBLaDe laatste weken snoep ik enorm veel, ik heb van die periodes dat ik me gewoon ‘laat gaan’. Bij mijn moeder thuis vond ik dit kookboek vol gezonde recepten! Een aanrader als je van oervoeding houdt.

CadeauEcht jongensspeelgoed. The day after stond de tuin vol met lege dozen, auto’s en tuingereedschap voor de kleine prins.

Maandag
Schoolreisje
Maandagochtend ging ik de kleuters uitzwaaien. Zij gingen zenuwachtig en stuiterend op schoolreisje. Met dit soort uitjes heb ik zoveel respect voor de juffen. 25 stuiterende kleuters…wow..

BarneyOp maandag was ik thuis. Ik haaaaaat Barney. Zo te Amerikaans en fake smiles.
Barney Blij

Dinsdag
IMG_7181
Ehm ja, hier zit al mijn make-up voor mijn ogen in. Ik kan er niet om heen, in alles zie je dat ik kinderen heb, ziehier mijn plastic beker voor mijn “make-up stash”.Indian movies’s Avonds wat Indian movies gekeken. Zo grappig en anders dan films die wij gewend zijn.

Woensdag
Vlog Daily Cup of BlaBlaBla
Tegenwoordig kijk ik elke dag naar een vlog van Beautygloss.

MeloenMijn kinderen vinden meloen zo lekker. Samen eten ze vaak een hele meloen op.
IMG_7207Clearly heb ik meer ´boze ogen´ nodig in dit huis, want de afgelopen dagen ging er van alles mis. Deze heb ik voor mijn keukenraam staan.

Nazar

Donderdag
Havermout  Soya
Nog steeds aan havermout met soyamelk. Ik eet het elke dag.

Important messageBoodschap van de dag.

TractorDit stuk speelgoed moest de afgelopen dagen overal mee naar toe. Zie je em kijken, eng poppetje.

Vrijdag
Outfit
Moeder en zoon. Meneer moest persé zijn rode laarsjes aan.

Hello loverNaar de garage om de auto op te halen, ze wilt weer rijden. Bij de dealer zag ik dit pareltje. Als het om auto´s gaat ben ik gewoon een man, ik hou er van!
PioenMooi! Pioenrozen.

Zaterdag

Vandaag geen kinderen en dat was helemaal goed.

Holding HandsMr.M & ik zonder kinderen. Kreeg afkickverschijnselen, heel raar om zonder kinderen de deur uit te gaan.

TerrasTerrasje, hapje & drankje.
Frozen YoghurtFrozen yoghurt…Yummie!

Toppings

Shop Score!

Stoel

Hoe leuk is dit! Een wasbak stoel.

ness

3 thoughts on “Plog: Daily Cup of weekly pictures

Geef een reactie

