Music: Baddest Bitches Playlist

Bad Bitch Playlist Daily Cup of BlaBlaBLa Voor bad gal Rihanna & bubble gum rebel Kathy Perry waren er natuurlijk in de jaren ’90 en begin jaren ’00 al heel wat bad girls in de muziekindustrie. Ik geef jou mijn playlist aan power bitch muziek, liedjes die mij power geven voor als ik me “rebels” voel en een dosis extra energie geven.

Niet alleen bekende nummers maar ook Turkse nummers (voor de meeste onbekend) heb ik in mijn playlist. Ja dit zijn de liedjes die ik kapot draai in de auto.

Voor de jeugdigen je komt geen Rihanna, Kathy Perry en ander bubble gum muziek tegen in mijn playlist. I’m a 30 something woman…
Ik heb lang niet alle nummers in deze post gezet, ik heb me aardig ingehouden, het lijkt mij leuk om in de toekomst nog een blogpost te plaatsen met andere nummers.

Met stip op nummer 1, zij die toen al in een leather pants liep, het liedje is tijdloos and I love it. De release van deze song had ook gisteren kunnen zijn, timeless!

The Cardigans, Losing my favorite game

Aynur Dogan, Kece Kurdan



Lily Allen, Fuck You

Nil Karaibrahimgil, Pirlanta

Sezen Aksu

M.I.A. Bucky Done Gun

 

Wat staat er in jouw playlist aan power nummers?

 

One thought on “Music: Baddest Bitches Playlist

Geef een reactie

